Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Oprah nå - å drepe sine egne barn

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-07, 16:29   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oprah nå - å drepe sine egne barn

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja jeg så det og ble først litt sjokkert, men så tror jeg kanskje det er en forsvarsmekanisme. Hun gråt jo innimellom, men prøvde sikkert å holde seg eller distanserte seg for å rett og slett orke å leve videre. Noen MÅ gjøre det for å klare seg. Det er nok ufattelig for oss som er så følsomme, men vi vet jo ikke hvordan vi hadde reagert om det skjedde med våre. Hun har sikkert brutt sammen tusenvis av ganger og vært så langt nede at vi ikke kan forestille oss det.

Men at hun tilgav mannen sin og ville levd sammen med ham igjen om hun kunne, DET kommer jeg nok aldri til å forstå.

Det var på en måte disse to tingene sammen. Det at hun fremdeles elsker ham, og var uttrykksløs, som sikkert fikk meg til å reagere.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.