Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En god grunn til å avskaffe dødsstraff (Dagbladet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-07, 06:22   #21
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: En god grunn til å avskaffe dødsstraff (Dagbladet)

En grunn til:

http://www.chron.com/disp/story.mpl/...k/4600241.html

Nå har jeg bare skummet gjennom diskusjonen her. Må bare kommentere en ting, og det er at jeg tror ikke vi i Norge skal slå oss på brystet og takke de milde straffene for at vi ikke har like mye eller like grov kriminalitet som i USA. Jeg er glad for at vi har et helt annet menneskesyn i Norge, men jeg tror det først og fremst er en masse andre ting som spiller inn, veldig mange faktorer som så å si er fraværende i det norske samfunnet, som gjør at vi aldri i verden vil komme opp på et slikt nivå som f.eks. USA.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.