|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Invitert til kaffeJeg synes forsåvidt at ideen med kaffegjester kan være grei, men ville aldri gjort det på den måten selv.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Invitert til kaffe
Der oppsummerte du vel det hele, hvordan gjøre det vellykket for alle.
|
|
|
#3 |
|
heimføing
|
Sv: Invitert til kaffeSiden det er så himla vanskelig å gjøre alle til lags og unngå å fornærme noen, så er det antakelig best å ha et bryllup fullstendig fritt for gjester. :btdt: Men så var det visst noen som reagerte på det også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det gjorde jeg sist gang jeg giftet meg. Og fikk kjeft.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Vi hadde et sånt bryllup. (Dog var ikke antall gjester noe som var i tankene våre da vi gjorde det valget.) Vi erfarte at både mødre og svigermødre mente forholdsvis mye om den saken også.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|