|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Pannekaker
Hehe, jeg er helt uenig |
|
|
|
|
#2 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: PannekakerMen hvis alt er så mye verre nå... Betyr ikke dette at god gammeldags husmannskost (ensidig kost med mye potet og graut på lørdag) er mye bedre enn dagens kosthold?
|
|
#4 |
|
Rockesøster
|
Jeg tror jeg er uenig her, jeg synes hun angriper de fleste kosthold med generaliseringene sine :
Poenget er at Nip har sin oppfatning av hva et bra kosthold er, og at hun ser at ikke andre deler eller følger en slik oppfatning og opplever dette som en motsetning av sunt. |
|
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
Nå er det vel ikke Nip sin holdning til sunt kosthold som er saken. Hun kan ha akkurat det kostholdet hun ønsker. Det jeg reagerte på i denne saken er at hun reagerer negativt på at sønnen blir servert pannekaker når han er på besøk med kompis. Det blir litt utakknemmelig spør du meg, også er det jo også å legge seg borti "naboens" holdninger til kosthold da. Om man ikke vil at barnet sitt skal spise ditt eller datt, så får man selv legge opp til det h*n skal spise. Ikke blir irritert fordi h*n blir servert noe man selv anser som usunt. Som noen andre sa, men får heller åpne hjemme sitt og invitere på grønsaksuppe da...om det er det som er ønskelig. |
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
Jeg kunne glatt servert pannekaker om frøkna hadde med seg veninne hjem, men vi spiser da så og si aldri pannekaker. Jeg hadde da gjort det for at det skulle vært litt stas for barna, for hadde det vært opp til frøkna (og sambo |
|
|
![]() |
| Emneord |
| ugler |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|