|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaker
Vel, jeg er over 40 og må bare påpeke at jeg ikke likte grovbrød som lita, alle epler måtte skrelles, gulrøtter var vonde om de var kokt, brokkoli og alt det andre du nevner var æsj. Dessuten hadde jeg nok flere andre diller, som at jeg spiste leverpostei de første 5 åra, deretter servelatpølse i noen år and so on. Nei, jeg har ikke autisme.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skjønner at det tydligvis er ganske vanlig da, jeg tror alikevel man kan klare å "gradere" kresenheten ved riktig oppdragelse (ved rett ord), jeg har ikke brukt rett medisin her altså. Husker ikke selv om jeg var kresen som liten, men antageligvis som andre barn. |
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Nei, jeg tror ikke det. Jeg hadde nemlig ikke bare blitt litt småsur om du klaget på maten jeg serverte sønnen din - jeg hadde blitt steik forbanna og gitt deg klar beskjed om at sønnen din gjerne måtte komme å leke hos oss, men etter middag. For ja, jeg serverer små gjester både pølser og Toro-suppe, men altså ikke pannekaker. Sist redigert av 007 : 13-04-11 kl 21:51. |
|
|
|
|
#4 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Snupsen min har fått servert absolutt alle sunne ting som baby og lite barn, kun hjemmelaget babymat, levergrute, grovbrød med frø og alle slags grønnsaker. I dag spiser hun kun rå gulrot, agurk og minimais, kun kylling og bacon, kokt makaroni, havregrøt, pannekaker og et par ting til. Jeg har gjort alt "riktig", og likevel endt opp med en jente som er superkresen. Så jeg syns ikke du skal tenke at du har "feilet" med den maten, det kan like godt tenkes det hadde blitt sånn uansett.
![]() |
| Emneord |
| ugler |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|