Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen (Dagbladet / BA)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-07, 19:55   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Pippilotta, her.

Jeg har tidligere nevn min mann, han er tidligere FN-soldat. Vi stemmer ikke en gang det samme, han stemmer ikke Frp heller, men han er veldig enig i mye av politikken deres. Og jeg har en mann jeg er veldig stolt av å være gift med. Han har alltid vært veldig oppegående og voksen, og han er en som blir vel ansett av sine venner.
Sikkert veldig mye avsporing her,men jeg måtte få ut mest mulig på minst mulig tid.

Ja men det er jo det som er med Frp - de har en haug med saker de tar opp, og innimellom så sier jo også de noe formuftig. Men når man summerer det opp, så ser man at det overhode ikke henger i hop! Jeg sier ikke at man må være dum om man er enig i noe av det Frp står for, misforstå meg rett, men jeg synes bare ikke at de står for noen ansvarlig politikk, og jeg synes ikke at de har noen gode politikere (bortsett fra Siv Jensen).

Frp skal være et liberalt parti, men noen av sakene de fronter er rødere enn SV og mer kristenfundamentalistiske enn Krf.

Og de er frytelig populsitiske, og det er jo nettopp årsaken til at de får så mange velgere. Men hvis de kommer i regjering så må nok de også begynne å svelge kameler og føre en ansvarlig politikk. Det kunne jo være et interessant eksperiment.. Bare se på Sv, det er ikke rent få kameler de må svelge, og de må vel være det eneste partiet som protesterer høylytt på saker de selv er med på å vedta. Akkurat det hadde nok ikke gått i Frp, den første som hadde talt partiet midt i mot offentlig hadde jo føket på ræva ut

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.