|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Ustabil
|
Sv: Hvorfor er vi kvinner slik?
Jeg tror helt ærlig ikke at det er en kvinneting. Ikke det å ønske å ha det "perfekt" når man får besøk. Men kanskje er det fortsatt sånn at det til en viss grad mest er en "kvinneting" å faktisk GJØRE husarbeid. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er vi kvinner slik?Jeg er ikke slik, dog prøver jeg å invitere folk fredag, lørdag og søndag. Da er det størst sjangs for at det ser ok ut her. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvorfor er vi kvinner slik?Jeg fikser den kroken folk skal se.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#25 |
|
flisespikker
|
Da er vi bare uenige, da. For det tror jeg. (Og igjen: jeg mener ikke at det bare gjelder kvinner, eller at det gjelder alle kvinner - men at det oftest gjelder kvinner.)
|
|
|
#26 |
|
"De"
|
Jeg kommer plutselig og låner symaskinen din.
|
|
|
#27 |
|
navnet sjemmer ingen
Om det skal være ryddig må dyu vente til mannen har vasket. Jeg er sur fordi han ikke gjorde det i går og prøvde å få ham til å stå opp seks i dag morges for å gjøre det. *ond* |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Pauset
|
Samme her. Hvis jeg skulle være nøye på sånt så måtte jeg heller ha valgt å bli hjemmearbeidende, istedenfor student på 6. året |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Viser tenner
|
|
|
|
#32 |
|
"De"
|
Jeg bryr meg som sagt ikke om hvordan andre har det.
|
|
|
#33 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jeg tror Skilpadda har et poeng her! |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hvorfor er vi kvinner slik?Tror nok det er flere kvinner som er opptatt av shining før besøk enn mennene er. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
trøtt
|
Det er en holdningssak tror jeg. Min "ære" ligger overhodet ikke i at alt er helt rent og ryddig og perfekt når jeg får gjester på besøk, men at de føler seg godt i vare tatt, sett og hørt og verdsatt. Noen mener selvfølgelig at man får gjester til å føle seg slik om huset er i orden, men selv ser jeg litt annerledes på det. Det er det gode samvæet som teller. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvorfor er vi kvinner slik?Jeg er nok mann, egentlig.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|