Sv: Storbyferie: Hvor mye planlegger dere?
Opprinnelig lagt inn av Irma, her.
Venninnen din ville sannsynligvis fått latterkrampe av meg. Jeg planlegger ofte i detalj. Av typen skrive ut kart på google, krysse av butikker/steder vi må få med oss, åpningstider i de ulike butikkene, sjekker hvilke bane vi må ta hit og dit, sjekker ut passende lunsj- og middagssteder osv. Jeg synes vi får med oss så mye mer når vi gjør det slik. Det er ikke dermed sagt at jeg alltid gjør det så detaljert, men da vi var i London sist så var det så mye jeg hadde lyst til å få med meg. Og det gjorde vi jammen også.
Du høres ut som meg. Venninnen min spurte lattermild om jeg kom til å få sammenbrudd om vi endte opp å spise middag et annet sted en det som sto i planen. Selvfølgelig ikke, men hvorfor skal vi egentlig finne på å spise et annet sted enn det som er planlagt? 
Jeg er jo ikke helt ufravikelig altså. Jeg forstår at det kan oppstå saker og ting eller at man i verste fall ombestemmer seg, men har man en god plan kan man få gjort mye mer enn man ville fått gjort ellers, tenker jeg.