Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Pomp De Lux vårkatalog

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-11, 15:32   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Som sagt, det er spesielt t-skjortene vi er misfornyd med.
Vi har forøvrig endel fra me too å er veldig fornøyd med kvalitetet. Elsker de tynne langermede genserne.

Jeg er uansett spent på om servicen er bedre nå enn det den har vært før. Det er skuffende med bedrifter som ikke gjør sitt beste for å ordne opp i rot.

Det er nettopp de tynne langermede genserene fra MeToo vi har vært uheldige med noen ganger. Husker også en slik genser fra Fransa, som jo er litt "dyrere" klær enn HM osv..., gulltrykket på genseren var helt blasst etter første vask. Etter to vask, var det ikke trykk igjen . Den genseren ble liggende underst i genserhaugen for å si det slik.

Jeg er også spent på hvordan leveringen går framover. Jeg har nå en bestilling liggende inne, og leveringstid var vel 10-14 dager eller noe slikt. Spent på om jeg får riktige klær i riktig størrelse .

Men det kan jeg si, de har rotet så mye før, at de kun har denne ene sjansen hos meg iallefall. Går det bra nå, bestilles det igjen, går det til helv....så styrer jeg unna for all framtid

Helt enig at det er skuffende når det blir så mye rot som det har vært ved tidligere kolleksjoner. Det er så mange barneklær nettbutikker, så konkurransen er stor, og dårlig levering, betalingsrot osv er noe man helt klart ikke kan holde på med over lengre tid....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.