Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Pomp De Lux vårkatalog

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-11, 00:45   #61
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Hvem som rotet er ikke så farlig, de var ikke videre interesert i ordne opp uanset i pompedelux.
Når folk ikke får penger for varer som ikke kom, man ikke får bekjed om at varer ikke kommer, de ikke svarer på mail/telefon så er det for dårlig.

Jeg har full forståelse for at man ikke gidder å handler mer etter alt rotet som har vært. Jeg var der selv i høst etter masse rot når jeg handlet fra vårkolleksjonen. Men de svarte både på mail og telefon når jeg forsøkte. En dame fra Danmark ordnet også opp så jeg tilslutt fikk riktige varer (etter at jeg hadde sendt feil varer i retur to ganger). Siste gangen fikk jeg beholde de feilsendte varene som plaster på såret.

Men da de ikke gjorde mer for å forbedre levering osv, bestemte jeg meg for å droppe å bestille mer derfra. Men nå har det kommet "lovnader" om forbedringer, og da gir jeg dem en sjanse til.

For de som synes kvaliteten er dårlig, så er ikke jeg enig i det. Har riktignok bare hatt to gensere, en tunika, noen kjoler, tights, sokker og dongeri + ytterjakke. Alt har vært av veldig god kvalitet, en god del brukt og like pent enda. Ingenting som har mistet fasongen, fargen eller lignende og jeg er veldig kresen på kvalitet. Synes dette er bedre enn mye de har på HM, Lindex, Cubus, Name It osv...(trakk fram disse da de nesten kan sammenlignes på pris).

Men klart, det kan jo være forskjell på stoffer og kvalitet da....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 08:12   #62
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har ikke prøvd strømpebukser, men jeg er enig i at genser- og t-skjortekvaliteten er under middels. Buksene er imidlertid veldig bra, det samme er tykkere utenpåplagg.

Jeg har vasket tøyet uendelig ganger, og mitt ser nesten nytt ut fremdeles. Det er hull i buksene/leggingsene, men det er fordi jeg ikke har unger, men hester.

Gammel 06-03-11, 09:22   #63
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har vasket tøyet uendelig ganger, og mitt ser nesten nytt ut fremdeles. Det er hull i buksene/leggingsene, men det er fordi jeg ikke har unger, men hester.

Buksene hos meg ser helt nye ut etter ørten vask og hard bruk. T-skjortene gjør ikke det. Det er ikke det at de har hull, for det har de ikke, men de er liksom litt slaskete. Og det oppsto etter 1-2 vask når strykinga/stivelsen gikk ut så det er ikke slitasje egentlig, det er bare jeg som ikke liker tøykvaliteten. Sammenlignet med andre t-skjorter vi har er det absolutt i nedre sjikt sammen med cubus og lindex og sånne premie t-skjorter fra fotballcuper.

Gammel 06-03-11, 09:37   #64
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Så rart Katta, min snart 9-åring har t skjorter derfra og de er like fine. Det er snart 3-åringens også.
Kansje det kommer ann på hvilken t-skjorter man har?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 09:45   #65
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Så rart Katta, min snart 9-åring har t skjorter derfra og de er like fine. Det er snart 3-åringens også.
Kansje det kommer ann på hvilken t-skjorter man har?

Ja, det er forskjell på det også... jeg synes de verste er de som har krage. De fotball-ishe t-skjortene er like fine, og de som er bare "vanlige" (de med tall på) er litt i overkant slaskete for min smak, men greit nok.

Gammel 06-03-11, 10:57   #66
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Buksene hos meg ser helt nye ut etter ørten vask og hard bruk. T-skjortene gjør ikke det. Det er ikke det at de har hull, for det har de ikke, men de er liksom litt slaskete. Og det oppsto etter 1-2 vask når strykinga/stivelsen gikk ut så det er ikke slitasje egentlig, det er bare jeg som ikke liker tøykvaliteten. Sammenlignet med andre t-skjorter vi har er det absolutt i nedre sjikt sammen med cubus og lindex og sånne premie t-skjorter fra fotballcuper.

Samme her.Buksene er helt fine ,t-skjortene er ikke det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 11:00   #67
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Men da de ikke gjorde mer for å forbedre levering osv, bestemte jeg meg for å droppe å bestille mer derfra. Men nå har det kommet "lovnader" om forbedringer, og da gir jeg dem en sjanse til.

For de som synes kvaliteten er dårlig, så er ikke jeg enig i det. Har riktignok bare hatt to gensere, en tunika, noen kjoler, tights, sokker og dongeri + ytterjakke. Alt har vært av veldig god kvalitet, en god del brukt og like pent enda. Ingenting som har mistet fasongen, fargen eller lignende og jeg er veldig kresen på kvalitet. Synes dette er bedre enn mye de har på HM, Lindex, Cubus, Name It osv...(trakk fram disse da de nesten kan sammenlignes på pris).

Men klart, det kan jo være forskjell på stoffer og kvalitet da....

De kommer kanskje an på hva man anser som bra kvalitet og ikke å da, jeg er superkresen og synes rett og slett ikke at t-skjortene holder mål. De har mistet både fasong og farge.

Gammel 06-03-11, 11:00   #68
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke testet ut t-skjortene (enda), men tunikaene har vi prøvd, og de er som ny etter en sommers bruk.

Gammel 06-03-11, 11:00   #69
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte litt tøy til jul, alt har holdt helt fint, også t-skjortene. Og det blir brukt mye.

Jeg tørketromler det ikke - kan det ha noe å si?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 11:01   #70
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jeg tørketromler heller ikke.

Gammel 06-03-11, 11:02   #71
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

De kommer kanskje an på hva man anser som bra kvalitet og ikke å da, jeg er superkresen og synes rett og slett ikke at t-skjortene holder mål. De har mistet både fasong og farge.

Ja. Name it er ikke så mye bedre de heller forsåvidt. Men sammenlignet med t-skjorter fra DC for eksempel faller de gjennom med et brak.

Gammel 06-03-11, 11:04   #72
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Nja. Jeg tviler på at noen av oss som henger en del på barneutstyrshjørne av FP synes slarvete t-skjorter holder mål.

Gammel 06-03-11, 11:13   #73
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg kjøpte litt tøy til jul, alt har holdt helt fint, også t-skjortene. Og det blir brukt mye.

Jeg tørketromler det ikke - kan det ha noe å si?

Vi har ikke tørkerommel.

Gammel 06-03-11, 11:14   #74
Chablis
Drømmer

Standard

Ja. Name it er ikke så mye bedre de heller forsåvidt. Men sammenlignet med t-skjorter fra DC for eksempel faller de gjennom med et brak.

Enig i at Name it heller ikke er så mye bedre.

Gammel 06-03-11, 11:15   #75
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nja. Jeg tviler på at noen av oss som henger en del på barneutstyrshjørne av FP synes slarvete t-skjorter holder mål.

Kan aldri vite.
Noen er uansett mer kresen enn andre, sånn er det jo bare.

Gammel 06-03-11, 11:48   #76
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Tunika og bukser er like fine. Mange av disse tynne genserene til jente, spes. de med knapper i halsen, er levjete og stygge. Noen er det hull i også, og det ble det nesten med en gang.
Kjøpte genser til storebror, den er også like fin

Gammel 06-03-11, 13:47   #77
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan aldri vite.
Noen er uansett mer kresen enn andre, sånn er det jo bare.

Jeg er superkresen på klær og plagg som ser utvasket ut/slaskete ut, blir rett og slett ikke mer brukt. Har hatt et par langermede gensere fra MeToo som ser utvasket og slasket ut etter første vask, og de har blitt liggende. D
Det er også grunnet til at jeg har sluttet å kjøpe Småfolk gensere, for de vi har hatt, ser utvasket ut etter 1-2 vask og det synes jeg er for dårlig i forhold til prisen. Samme gjelder endel gensere fra Molo.

Ellers er det ikke så ofte jeg opplever dette, da jeg stort sett handler kvalitetstøy, vi har fint lite fra HM, Lindex og Cubus blandt annet. Rett og slett fordi jeg ikke liker kvaliteten. Noen t-shirter fra HM har det dog blitt, noe holder bra mens annet ikke gjør det.

PompdeLux klærne våre har virkelig vært i god kvalitet, men vi har vel ikke hatt særlig med t-shirter derfra, ser ut som det er de som er det store problemet her......Men de langermede toppene/genserene vi har, har holdt seg veldig godt!

Gammel 06-03-11, 14:47   #78
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Alt jeg har kjøpt av jersey-kvalitet hos PdL ble slaskete etter et par vask. T-skjorter altså - kort- og langermede. Bukser, shortser, bluser, skjørt og kjoler er like fint vask etter vask.

Gammel 06-03-11, 14:55   #79
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg er superkresen på klær og plagg som ser utvasket ut/slaskete ut, blir rett og slett ikke mer brukt. Har hatt et par langermede gensere fra MeToo som ser utvasket og slasket ut etter første vask, og de har blitt liggende. D
Det er også grunnet til at jeg har sluttet å kjøpe Småfolk gensere, for de vi har hatt, ser utvasket ut etter 1-2 vask og det synes jeg er for dårlig i forhold til prisen. Samme gjelder endel gensere fra Molo.

Ellers er det ikke så ofte jeg opplever dette, da jeg stort sett handler kvalitetstøy, vi har fint lite fra HM, Lindex og Cubus blandt annet. Rett og slett fordi jeg ikke liker kvaliteten. Noen t-shirter fra HM har det dog blitt, noe holder bra mens annet ikke gjør det.

PompdeLux klærne våre har virkelig vært i god kvalitet, men vi har vel ikke hatt særlig med t-shirter derfra, ser ut som det er de som er det store problemet her......Men de langermede toppene/genserene vi har, har holdt seg veldig godt!

Som sagt, det er spesielt t-skjortene vi er misfornyd med.
Vi har forøvrig endel fra me too å er veldig fornøyd med kvalitetet. Elsker de tynne langermede genserne.

Jeg er uansett spent på om servicen er bedre nå enn det den har vært før. Det er skuffende med bedrifter som ikke gjør sitt beste for å ordne opp i rot.

Gammel 06-03-11, 15:32   #80
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Som sagt, det er spesielt t-skjortene vi er misfornyd med.
Vi har forøvrig endel fra me too å er veldig fornøyd med kvalitetet. Elsker de tynne langermede genserne.

Jeg er uansett spent på om servicen er bedre nå enn det den har vært før. Det er skuffende med bedrifter som ikke gjør sitt beste for å ordne opp i rot.

Det er nettopp de tynne langermede genserene fra MeToo vi har vært uheldige med noen ganger. Husker også en slik genser fra Fransa, som jo er litt "dyrere" klær enn HM osv..., gulltrykket på genseren var helt blasst etter første vask. Etter to vask, var det ikke trykk igjen . Den genseren ble liggende underst i genserhaugen for å si det slik.

Jeg er også spent på hvordan leveringen går framover. Jeg har nå en bestilling liggende inne, og leveringstid var vel 10-14 dager eller noe slikt. Spent på om jeg får riktige klær i riktig størrelse .

Men det kan jeg si, de har rotet så mye før, at de kun har denne ene sjansen hos meg iallefall. Går det bra nå, bestilles det igjen, går det til helv....så styrer jeg unna for all framtid

Helt enig at det er skuffende når det blir så mye rot som det har vært ved tidligere kolleksjoner. Det er så mange barneklær nettbutikker, så konkurransen er stor, og dårlig levering, betalingsrot osv er noe man helt klart ikke kan holde på med over lengre tid....

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.