|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
Sv: Pomp De Lux vårkatalog
Hvem som rotet er ikke så farlig, de var ikke videre interesert i ordne opp uanset i pompedelux. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har full forståelse for at man ikke gidder å handler mer etter alt rotet som har vært. Jeg var der selv i høst etter masse rot når jeg handlet fra vårkolleksjonen. Men de svarte både på mail og telefon når jeg forsøkte. En dame fra Danmark ordnet også opp så jeg tilslutt fikk riktige varer (etter at jeg hadde sendt feil varer i retur to ganger). Siste gangen fikk jeg beholde de feilsendte varene som plaster på såret. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Ja. Name it er ikke så mye bedre de heller forsåvidt. Men sammenlignet med t-skjorter fra DC for eksempel faller de gjennom med et brak.
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Nja. Jeg tviler på at noen av oss som henger en del på barneutstyrshjørne av FP synes slarvete t-skjorter holder mål.
|
|
|
#8 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er superkresen på klær og plagg som ser utvasket ut/slaskete ut, blir rett og slett ikke mer brukt. Har hatt et par langermede gensere fra MeToo som ser utvasket og slasket ut etter første vask, og de har blitt liggende. D |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Drømmer
|
|
|