|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)Pøh - hvem trenger vel svakelige unger - rydd dem unna med meslinger, så blir det rom for de sterke av arten.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)
Ja, vi skulle hatt flere gasskamre og massegraver også. For ikke å si at svake barn/mennesker er jo perfekte forsøksdyr.
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Hvordan opplever du at man bruker begrepet holisme vanligvis?
|
|
|
#4 |
|
Skal rømme
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)De alternative folkene er veldig sjelden holistiske hvertfall. De postulerer jo en eller annen obsur fysisk årsak, med dertilhørende fysisk behandling - pille, kosthold osv.
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Det har da ikke noe med alternativ medisin å gjøre?
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Vi kommenterer Skavlans kronikk, og han skriver bl.annet at holister bruker homeopati. Jeg ville gjerne si noe om at det gjør ikke nødvendigvis holister.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 04-03-11 kl 21:10. Årsak: d'en i Skavlan måtte bort asap! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Metallica!!
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)Jeg blir utrolig provosert når jeg leser om meslingesmitteringer og at man bare kan la de svake dø.
|
|
|
#8 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kommer til å spare sinnsykt mye penger i statsbudsjettet ihvertfall!
|
|
|
#10 |
|
En som trener
|
Ja, men det blir vel ikke så mange skattebetalere igjen heller. Menn på 40 + vil jo falle fra som fluer uten kolesterolsenkende. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|