Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal dere være med på Coca Cola-boikott?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-11, 14:23   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Martine-saken er kanskje ikke spesiell eller unik, men hun har en fantastisk far som ikke gir seg, men som kjemper videre for datterens rettigheter. Noe Lille Meg og Fakse mener han ikke burde gjøre av solidaritet med de det ikke blir opplyst om i media? Dette arbeidet vil komme alle til gode, Martine-stiftelsen gjør en fantastisk jobb som i fremtiden kan gangne andre i samme situasjon.

Jeg blir litt oppgitt her. Hvor i alle dager ser du at jeg skriver at Martines pappa ikke burde kjempe for "datterens rettigheter?" Gikk du glipp av at jeg bl.a. skrev:

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Når det er sagt, så ser jeg ingen grunn til å ikke bli med på Coca Cola-boikotten.

JEG syns det er betenkelig at det er de med ressurser som får oppmerksomhet i media. Jeg skulle ønske det var andre måter å prioritere hva som blir slått stort opp, og hva som ikke blir det. Det betyr ikke at jeg syns det er galt at det - som i dette tilfellet - blir arrangert en boikott.

Jeg håper forresten at du, Skremmeren, ikke mener at Martines pappa er noe bedre eller en mer fantastisk pappa, enn en pappa som ikke setter himmel og jord i bevegelse for å ta datterens morder?

Og det er vel strengt talt ikke datteren og "hennes rettigheter" det gjelder mer heller, er det vel? Hvis jeg blir drept, så har det ikke så mye å si for meg om min drapsmann blir tatt eller ei. Jeg er da i tilfelle død, og kan ikke gjøre så mye fra eller til. Men for de etterlatte vil det derimot kunne ha mye å si.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.