Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Flypriser - MÅ man reise med Ryanair?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-11, 23:42   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flypriser - MÅ man reise med Ryanair?

Jeg vurderer Ryanair til London i sommer, er de så ille altså?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 23:52   #2
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flypriser - MÅ man reise med Ryanair?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg vurderer Ryanair til London i sommer, er de så ille altså?

Neida. Det er selvfølgelig luksusproblematikk, men man må være oppdatert på alle mulige regler, for de håndheves nådeløst. Og det er greit det, men det er altså en litt kjip atmosfære når man reiser med RA. Min teori er at fordi de ansatte har både dårlige ansettelsesvilkår og i tillegg får så mye kjeft av kunder (for det gjør de virkelig) blir mange av dem litt sure/mutte i holdningen. Også er det liksom noe ugenerøst med hele greia - jeg lo da jeg hørte at de hadde planer om å ta betaling for å gå på do også (men det er ikke blitt gjennomført da, skulle tatt seg ut!).

Jeg synes rett og slett det er hyggeligere å reise med andre flyselskap. Men det er ikke verre enn at jeg snart skal på ny tur med dem.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.