|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjesterVi har middagsgjester ofte. Minst en gang i uken, så sant ingen er syke. Da er middager med barna til stede, ja. Sene kveldsmiddager uten barn blir det max. en av i året, tror jeg. Hverken vi eller vennene våre har veldig god barnevaktdekning. Da er vi flinkere å invitere andre med oss på hyttetur, for da får de voksne automatisk kveldene sammen.
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjesterMen mener dere som syns dette er så utenkelig at det er dårlig gjort mot barna på noen måte? Å ha middagsgjester uten at de får være med, liksom? Jeg har aldri fått noen negative reaksjoner fra barna på at det foregår noe etter deres leggetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjesterVi inviterer gjestene til en gang mellom 19 og 20, og legger ungene før de kommer. Herlig med voksentid innimellom.
![]() |
#4 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjesterMine to eldste legger seg ikke hvis vi inviterer til middag 19-1930. Men vi har folk nesten hver helg og ber som regel mellom 16-18. Spiser og legger unga til omtrent vanlig leggetid.
![]() |
#5 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjesterVi har ofte middagsgjester både med og uten barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjester
Det høres hyggelig ut, Niobe. Jeg har også lyst til å få til flere hverdagsmiddager med venner, men vi er ikke flinke nok til å få det til.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|