|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker
Men hadde du lest det som også står skrevet om beregning av dette, hadde du vel også lest det jeg har lest, at man uansett har -1 når man har +1, ikke 0, men -1. Det er jeg ganske så sikker på at jeg har lest om hvordan poengene faktisk beregnes? *kan sjekke*
![]() |
#3 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker
Det må du gjerne sjekke. Det er meget mulig jeg har gått glipp av et innlegg eller to. Uansett har jeg følgende fra HP:
Det betyr at mennesker som bare gir ett poeng får følgende regnestykke:
![]() |
#4 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Ikke lurt å være på forum når man er ekstra følsom, det er helt sikkert. Av og til er det greit å ta en liten pause (noen av oss kaller det "jobb") og bare gjøre helt andre ting. (Og dette var ingen antydning fra meg om noe som helst. Mest en konstatering. Bortsett fra det med "jobb". Det var forsøk på humor.
For meg virker det mer som om du forsøker å sverte meg. (Heller ikke dette er særlig humoristisk ment fra min side.)
Så det er altså mulig du er ekstra sur på meg på litt feil grunnlag? (Ikke humor. Eller - kanskje litt. Det er jo litt til å le av, eller hva?
Svarte! Her har du innrømt at jeg kunne være morsom (ved å hevnprikke deg), men så viser det seg at akkurat den påstanden blir trukket tilbake. ARGH! (Og dette her var kun et forsøk på humor.)
![]() |
Emneord |
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|