|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?
Vi oppfordrer ingen til fri, men ber om å få vite det dersom barna skal ha fri. Veldig mange skriver at barnet kommer, men så er det veldig mange av disse som ikke dukker opp. Så der sitter vi da med masse folk på jobb som heller kunne hatt fri.
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Det der er vanskelig. Veldig vanskelig. Jeg har noen svin på skogen der må jeg innrømme, det skyldes at de lappene alltid kommer så skrekkelig tidlig i forhold til når jeg får vite hvordan det blir med jobb og fri for min egen del. Så må jeg bare skrive at de kommer da i og med at jeg ikke vet at jeg får fri. Så da har det hendt at jeg noe flau har etteranmeldt fridager.
|
|
|
#3 |
|
superbruker
|
Ja, da kan en eller flere som har avspaseringstid til gode gå hjem hvis de ønsker å avspasere. Det er jo ikke noe problem?
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Hos oss gjør vi det. Det er sjelden vi har mulighet til å planlegge avspasering, og gjør vi det så er det garantert at det er fravær slik at det går i vasken likevel.
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, planleggingsdag |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|