Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hunder i barnehagegarderoben - ok?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hunder i barnehagegarderoben
Greit å ta med hunden inn 11 4,91%
Ikke greit å ta med hunden inn 213 95,09%
Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-07, 08:33   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Vettu, jeg synes nesten ikke det er greit da engang jeg

Ja, da tenker vi forskjellig. Som sagt har det vært hunder i den barnehagen ungene gikk i tidligere og jeg syntes det var kjempeflott! Spesielt fordi eldste jenta mi var litt engstelig for hunder. (Jeg er sikker på at hun ble smittet av meg. Det var stappfullt av amstaffer/pitbuller i det område vi bodde og dette er hunder jeg er engstelig for - ikke på grunn av hundene i seg selv, men på grunn av eierne.)

For meg koker dette med hunder i barnehagen ned til hvor mye man stoler på personlalet. Jeg hadde full tiltro til at de som jobbet i barnehagen hadde kontroll på ungene og at de ville gi beskjed til hundeeieren hvis det var ting de syntes var uakseptabelt.

Opprinnelig lagt inn av M^3

Masse unger, kanskje i en hente-situasjon, få voksne som kanskje ikke helt har oversikten, litt mer stress enn man kanskje hadde tenkt. Selv om alle involverte mener det skal gå helt smertefritt er det fort at en overivrig hund sveiper borti en unge med halen, sleiker borti et fjes som ikke var forberedet det, eller rett og slett tar mer "plass" enn kanskje de voksne hadde forutsett. Og at barna blir skeptiske.

Ja, jeg forutsetter selvfølgelig at eieren kjenner hunden sin såpass bra at han/hun kan kontrollere hunden og forutse hvilke situasjoner som hunden vil oppleve som stressende og ikke utsette hunden - eller ungen - for de.

... Men selvfølgelig finnes det mange merkelige hundeeiere - hovedinnlegget er vel et bevis for det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.