Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tre dresser ødelagt i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-07, 19:01   #1
TBM
Passiv

Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Den ble helt flurete etter en ukes bruk, og hadde småhull på knær og i rompa.

Safran - hva betyr flurete?

(Siden jeg sitter på jobb og skal ta igjen arbeidsoppgavene jeg ligger etter på, så lurte jeg veldig på det ja...)

Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 19:22   #2
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Safran - hva betyr flurete?

(Siden jeg sitter på jobb og skal ta igjen arbeidsoppgavene jeg ligger etter på, så lurte jeg veldig på det ja...)

Er ikke flurete et ord? Den var veldig oppskrapet og nesten hull.

Gammel 27-02-07, 13:09   #3
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg sendte en slitt og hullete Reimatecdress til Hatex-fabrikken,(som var brukt i 3 og en halv mnd) og fikk beskjed om at de har reparert den kostnadsfritt.
Opplever at det har vært mye mer konstruktivt å forholde meg til de direkte, enn å gå gjennom butikken der dressen var kjøpt.

Vet ikke hvordan den er reparert.

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 15:08   #4
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Amor, ..lurer på om du fikk tatt det videre opp i barnehagen, og om du har fått noe tilbakemelding på saken?

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 23:07   #5
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Amor, ..lurer på om du fikk tatt det videre opp i barnehagen, og om du har fått noe tilbakemelding på saken?

Takk som spør!

Jeg gjorde to forsøk både i går og i dag på å få styrer i tale, men lyktes ei. Travel mann dette forstår jeg..I tillegg gir ikke mine dager særlig mange anledninger til å leke sporingshund. Dessverre

Jeg har i kveld forfattet en epost og sendt avgårde til styrermannen. Jeg gjør regning med at jeg forholdsvis raskt får tilbakemelding på den.

Gammel 27-02-07, 23:09   #6
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Du må fortelle oss hvordan det går amor!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 23:15   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Følger med ... Tre dresser ødelagt på en dag er ikke akseptabelt. Det kan jo også tenkes at det var fler enn dine unger som ødela dressene sine den dagen.

Vi har en gutt som ikke taklker gris på fingrene (eller rundt munnen, eller i det hele tatt). Vi er ikke opptatt av at han skal være "pyntete", men han har vært det av seg selv siden han var pitteliten.

Gammel 28-02-07, 19:09   #8
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Flussete.

Gammel 28-02-07, 22:11   #9
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Flussete.

Flossete?

(Men flurete var ganske kult da! Tror jeg tar det i bruk jeg... Hvis da mine unger en dag skulle få lov å være ute med utedressene sine og kanskje dermed slite dressene slik at de ble litt flurete i stoffet... )

Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 21:36   #10
Soffers
Kontrollfreak

Soffers sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Soffers er litt kul
Standard

Flurete er et ord ja! Eller 'fluråt' som vi sier på trøndersk. Man kan være 'fluråt på håret' (les: bustete for fint folk ) eller en busk kan være 'fluråt' og trenge en klipp.

Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 23:24   #11
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Soffers, her.

Flurete er et ord ja! Eller 'fluråt' som vi sier på trøndersk. Man kan være 'fluråt på håret' (les: bustete for fint folk ) eller en busk kan være 'fluråt' og trenge en klipp.

Ja, der kan dere se. Det går fint an å være flurete.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.