Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-11, 21:59   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)

Jeg må presisere at i hovedinnlegget mente jeg generelle nettdiskusjoner. Ikke folk som kommer bort og sier "Holy shit, for en kjerringaktig bukse du har på deg!!"

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 21:59   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg må presisere at i hovedinnlegget mente jeg generelle nettdiskusjoner. Ikke folk som kommer bort og sier "Holy shit, for en kjerringaktig bukse du har på deg!!"

Der er vel den store forskjellen mellom forum og RL. Ingen seier jo slikt på ekte.

Gammel 18-01-11, 22:02   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Åh- vel, jeg har fått slått fast i dag at jeg ikke er særlig kjerring, men OK, jeg innrømmer at jeg hadde blitt litt bekymret (ikke lei meg) hvis over halvparten av klærne jeg går med ble betegnet som kjerring og harry på FP. (Eller hvor som helst, egentlig.) At noen synes jeg er sær i klesveien, har for korte skjørt, for høye hæler eller vide bukser er nå en ting, men kjerring ( ) det vil jeg ikke være.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.