|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat ved refluksTakk for lenke, Nextlife. Jeg har lest den med interesse, men er mektig overrasket over at man ikke nevner arv som faktor! Såvidt jeg vet er det svært ofte at denne typen refluks går i visse familier.
|
|
|
#22 |
|
Rockesøster
|
Sv: Mat ved refluks
Jepp, jeg leser det samme som deg, men har i mente infoen vi har fått fra han som behandler den som har GERD. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det min pappa sier, er at når ting er virkelig ille og han føler han holder på å omkomme (han har vært virkelig VIRKELIG plaget), så har det å drikke fløte vært en livredder, bokstavelig talt. Til vanlig prøver han å minimere melk-/fløtedrikking ettersom det kan gjøre tilstanden verre, men når ting blir ille har han ikke noe valg.
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Mat ved refluksLegen jeg jobber for anbefaler Natron blandet ut i vann når man er skikkelig plaget. Han er spes. i mage/tarm og driver bare med gastro.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Mat ved refluksJeg har nå lært at alkohol ikke gjør ting bedre.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|