Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsketråd - vår!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 19:08   #121
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Nessie - ja de hadde flere farger . Se www.lisen.dk

Nei og nei!
Nå har de jo fått den grønne jeg har lyst på hos Lisen?!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 19:15   #122
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

:sletter abonnement på tråden:
Blir aaaaltfor fristet til dyre klær.

Gammel 11-01-11, 19:37   #123
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

:sletter abonnement på tråden:
Blir aaaaltfor fristet til dyre klær.

Det hjelper ikke har jeg hørt. Tråden forfølger meg uansett.

Gammel 11-01-11, 19:57   #124
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det hjelper ikke har jeg hørt. Tråden forfølger meg uansett.

Gammel 11-01-11, 20:00   #125
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Nei og nei!

Den grønnfargen er RÅfin! Jeg vurderer å gå bort fra mitt sand-, brun- og rosafargede selv og gå for grønntoner til våren. Petrol har jeg også fått øynene opp for. Bedre sent enn aldri. Jeg har jo grønne øyne, så det kan jo sikkert bli bra også.

Jeg er dog litt lei av velour. Har en OM Fonda dress og en CN Tourmaline dress og det holder liksom. Hmmm. :i tenkeboksen:

Gammel 11-01-11, 20:01   #126
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Den grønnfargen er RÅfin! Jeg vurderer å gå bort fra mitt sand-, brun- og rosafargede selv og gå for grønntoner til våren. Petrol har jeg også fått øynene opp for. Bedre sent enn aldri. Jeg har jo grønne øyne, så det kan jo sikkert bli bra også.

Ser man det! Fornuftig.

Den grønne starter på størrelse 2, ser jeg. Det blir vel for stort til både deg og meg. (Jeg har selvfølgelig ikke undersøkt, altså. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:03   #127
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ser man det! Fornuftig.

Gammel 11-01-11, 20:09   #128
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei og nei. Jeg ha lurkikket litt på den i mørkerosa. Men jeg kler grønt ogå. /

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:18   #129
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Er det kun disse velour-klærne alle skal ha for tiden eller? Den grønne var spesielt søt ellers så synes jeg ikke noe om disse jeg.. Gravid-fasong.
Har akkurat bestilt etpar kjoler fra Ellos, får se hvordan de er i fasongen. Med hvitt blondeunderskjørt.

Gammel 11-01-11, 21:26   #130
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er det kun disse velour-klærne alle skal ha for tiden eller? Den grønne var spesielt søt ellers så synes jeg ikke noe om disse jeg.. Gravid-fasong.
Har akkurat bestilt etpar kjoler fra Ellos, får se hvordan de er i fasongen. Med hvitt blondeunderskjørt.

Det er da ikke fordi det er velour klærne er laget av at man eventuelt får "gravidfasong"? Eller er det det at det er tunikaer eller kjoler med empireliv/høyt liv som gjør det, mener du?

Gammel 11-01-11, 21:49   #131
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei og nei!

Denne roper på meg hører jeg...

Gammel 11-01-11, 21:58   #132
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Det er da ikke fordi det er velour klærne er laget av at man eventuelt får "gravidfasong"? Eller er det det at det er tunikaer eller kjoler med empireliv/høyt liv som gjør det, mener du?

Det kommer vel litt an på fasongen man har. Selv synes jeg at jeg ser større ut i velourklær, særlig om det er empireliv. Jeg må opp i en 40-42 over bysten og da blir det gjerne veldig mye stoff rundt hofter og mage. Legg til at jeg er kort, 1.62.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:23   #133
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Det kommer vel litt an på fasongen man har. Selv synes jeg at jeg ser større ut i velourklær, særlig om det er empireliv. Jeg må opp i en 40-42 over bysten og da blir det gjerne veldig mye stoff rundt hofter og mage. Legg til at jeg er kort, 1.62.

OK, det har jeg aldri tenkt på. Synes velourklær sitter helt likt på meg som andre plagg. Men da skjønner jeg hva dere mener.

Gammel 12-01-11, 10:52   #134
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Denne ønsker jeg meg.

Gammel 12-01-11, 13:49   #135
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei og nei!

NOen som har prøvd denne, og vet hvordan den er i str??
Jeg vipper liksom mellom 2 og 3 i OM,.

Gammel 12-01-11, 14:30   #136
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg tåler visst ikke å være hjemme med syk tass... blir for mye glaning i denne tråden.
Er på nippet til å kjøpe denne grønne tunikaen, visst. Ser at det er Odd Molly-klær. Utrolig fin til å komme fra det merket. Litt skummelt å kjøpe fra DK, får se hva det blir i frakt.

Gammel 12-01-11, 15:49   #137
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NOen som har prøvd denne, og vet hvordan den er i str??
Jeg vipper liksom mellom 2 og 3 i OM,.

Du kan prøve i annen farge på cornelias hus. De hadde str 1 og 3 tror jeg i dag.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 21:19   #138
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Du kan prøve i annen farge på cornelias hus. De hadde str 1 og 3 tror jeg i dag.

Ok, jeg får stikke innom den 19.
Jeg sendte mail til Chicas og venner, og de får inn den grønne.
Koster 1800 kr norske. Så da blir jo den danske billigere i og med de trekker fra dansk mva?

Gammel 12-01-11, 21:31   #139
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Ok, jeg får stikke innom den 19.
Jeg sendte mail til Chicas og venner, og de får inn den grønne.
Koster 1800 kr norske. Så da blir jo den danske billigere i og med de trekker fra dansk mva?

Det spørs. Begge pakkene jeg har fått fra Lisen nå har jeg måttet betale fortolling og norsk mva. Da blir det ikke billigere. Varer over 1000 kr er det ca 200 kr bare i fortollingsgebyr.

Gammel 12-01-11, 21:40   #140
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Det spørs. Begge pakkene jeg har fått fra Lisen nå har jeg måttet betale fortolling og norsk mva. Da blir det ikke billigere. Varer over 1000 kr er det ca 200 kr bare i fortollingsgebyr.

Jeg har sluppet....

C og venner er jo i Oslo, så jeg må jo plusse på porto uansett.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.