|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg er ikke rasist, men
Jeg ser på begge deler. Både hvilke saker partiet prioriterer å arbeide med og hvilke de er villige til å gi avkall på - samt hva slags grunnleggende ideologi de har. Det er sistnevnte som gjør at jeg vil se det som en betydningsfull egenskap ved en person om denne stemmer frp. |
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Me too. Det er umulig å finne et parti der jeg er enig i alle enkeltsakene, så da blir det ideologien. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Ikke en gang den som er partimedlem eller i ledelsen av et parti, for den del, er vel enig i alle saker.
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Det er sant. Det finnes til og med noen saker jeg er enig med Frp i. Sterkere fokus på norskopplæring for innvandrere er en av dem. (Selv om det selvfølgelig også er andre partier som også mener dette, om enn ikke like sterkt....og muligens av litt andre grunner. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Og så enkeltpenkelt kan det sies.
|
|
|
#6 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
I bekjentskapskretsen finnes det FrPere, men ikke i venneflokken. Enkelt nok fordi FrPeres grunnsyn om mennesker, ansvar for egne handlinger, evnen til å se framover og jobbe seg opp av en hengemyr UTEN å skylde på alle andre for at noe gikk galt og for at det fortsatt er det, er noen av flere viktige mommenter som ligger bak når jeg velger venner - og de meg. Jeg kan ofte bli konfronterende når jeg møter mennesker som legger skylda på andre og ikke løfter to fingre for å løse et problem eller whatever. Mennesker som liker å sutre unngår meg etter en stund. Resultatet er 0 og nada FrP-venner. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|