Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 14:11   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg bare poengterte at dette er noe man kan gjøre selv og
Er sikkert en tilsvarende ding som man putter nedi hjemme som de bruker. Resultatet blir nok mye det samme.
Ja det har reddet MANGE sko her.

Jeg misforsto deg litt

Javisst, jeg har gjort det selv flere ganger
Tatt på meg våte soller og "gått-til" skoene/støvlene

Disse var imidlertid så trange, jeg fikk de overhodet ikke på meg, så der måtte skomakeren hjelpe meg

Det er litt vanskelig akkurat over ankelen, vristen

Gammel 22-02-07, 14:14   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bestilt/kjøpt sommertøy til Oliver hos Cornelias Hus i dag
Har ikke bilder før det kommer, da jeg bare har snakket med Ida

det jeg har bestilt er
Molo vårjakke
Molo 3/4 bukse med genser
Molo shorts
rOhde 3/4 bukse med to matchende gensere

Gleder meg til det kommer

Kjolen min fra OM kommer i slutten av mars

Gammel 22-02-07, 15:51   #3
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stakk innom Zara og kom ut med sort jeans - unnagjort på et par minutter.
Junior har fått ny utedress da den gamle var helt utslitt (nesten umulig å få tak i midt i sesongen ). Snuppa har fått nye Sorelstøvler.

Gammel 22-02-07, 16:01   #4
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg misforsto deg litt

Javisst, jeg har gjort det selv flere ganger
Tatt på meg våte soller og "gått-til" skoene/støvlene

Disse var imidlertid så trange, jeg fikk de overhodet ikke på meg, så der måtte skomakeren hjelpe meg

Det er litt vanskelig akkurat over ankelen, vristen

Litt vanskelig å gå ut sko man ikke får på seg ja

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 22-02-07, 16:16   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Litt vanskelig å gå ut sko man ikke får på seg ja

JA så gæren er jeg at jeg kjøper sko UPRØVD fra det store utland til mange tusen, og så passer de iikke!!!!!

Gammel 22-02-07, 17:13   #6
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vært i Køben med datteren min på 10 år og da ble det noen innkjøp på mor. Måtte nesten ta bilder, for jeg er så fornøyd!

Kortermet bluse fra Bruuns Bazar. Smykker (t.v.) fra Urban Outfitters; englevinger i kjede og armbånd. Kul butikk, mye stæsj. T.h er smykker fra Oasis.

Singleter fra Malene Birger

Dritkul piratbukse/lang shorts fra Malene Birger med silkedetaljer på sidene og lommene, samt knapper bakpå linningen.

Lang og smal bukse i litt skinnende stoff fra Malene B. Jeg er SÅ fornøyd fordi jeg kom inn i str 40! (For et år siden deppet jeg over at ikke en gang største størrelse i MB og Bruuns passet meg )

Kortermet tynn strikketopp fra Saint Tropez

Bikini fra Missya (måtte bare, for den var så kul og kostet under 300,-)

Gammel 22-02-07, 17:38   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

RÅlekkert Kiddo!!
Likte spesielt godt den hvite blusen og MB toppene

Kjøpt en sort shorts/bukse fra Aramani nå nylig, veldig lik den du har kjøpt fra MB

Sist redigert av Angelique : 22-02-07 kl 17:47.
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.