Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegaver med mening

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 09:43   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegaver med mening

Ja, vi lander nok på sånn "både og". Og altså vil jeg nok jobbe med formuleringen til å finne en måte hvor jeg få inn at det ikke skal være grådig å ha ønsker... altså, antakelig SNAKKE med folka også....

Det føles f.eks helt dumt, nå vår vi rundt og har kjøpt julegave til min bror og svigerinne, for 60% av "budsjettet", så da rusler vi rundt og leter etter resten... de får noe de har sagt at de ønsker seg. Men vi trenger noe "mer". Det hadde vært greit om det var avklart at det "mer" var ei geit eller noen meter minefri skolevei, men all den tid vi ikke har snakket om det i det hele tatt, og er i mål med full budsjettbruk på mine foreldre, virker det "feil" å putte alternative gaver på min bror og svigers (som vi slett ikke er i nærheten av å komme i mål på, og på spm om hva de ønsker seg får vi enten ikke svar i det hele tatt, litt stillhet, prat om noe annet, eller bare spørsmålet i retur...) når vi altså fikk til en gave...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.