|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfør øker andelen uføretrygdede?
Selvsagt er ikke stress bare farlig. Du skjønner hva jeg mener og jeg mistrenker deg for å være vrang med vilje. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Skal rømme
|
Nei, men jeg har sett meg litt lei på at alle er så veldig redd for stress. Litt stress er sunt! Vi kan ikke gå gjennom livet og forvente at alt skal være 100% behagelig og at alt skal komme til oss uten at vi trenger å gå gjennom verken slitsomme og vonde perioder.
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Men det er overhodet ikke det jeg snakker om i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Skal rømme
|
Hva slags konsekvenser?
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvorfør øker andelen uføretrygdede?Jeg orker ikke å diskutere dette, kjenner jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvorfør øker andelen uføretrygdede?Neinei. Vet ikke hvor personlig involvert du er i dette, men du skal uansett vite at jeg ikke angriper folk som er uføretrygdede. Jeg er faktisk oppriktig interessert i hvorfor andelen uføretrygdede har økt. Eller i allefall ser alle avisene ut til å rapportere dette. Jeg tror ikke folks gener har endret seg så mye, så det må ha noe med samfunnet å gjøre tenker jeg. Men tror egentlig ikke at stress er svaret heller. I allefall ikke hele.
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
jeg jobber med utredning av folks arbeidsevne, så det er min involvering - jeg er så langt der ifra uføretrygdet selv.
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvorfør øker andelen uføretrygdede?Jeg er verken uføretrygdet eller personlig involvert i dette temaet, har følgelig ingen såre tær. Men jeg synes du virker snever og enkel og det virker som du ikke VIL forstå. Derfor gidder jeg ikke diskutere mer med deg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|