|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du anti-Halloween?
Uenig er det lov til å være!
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Nå diskuterer vel vi ikke akkurat i hovvedsak hva barnehager skal gjøre heller. Jeg syns du blander mange ting.
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Klarer man ikke det, altså? De klarte det visst helt fint i vår barnehage. Det var ikke lov med masker, og alle tonet det ned. Hvorfor skulle man ikke klare dette? Kan man ikke gi informasjon til foreldrene om hvordan man vil ha det? Konfiskere de altfor skumle maskene hvis noen likevel sender det med?
|
|
|
#4 |
|
Kan ikke se at barnehagen til vesla har klart det på en god måte... Der er det masker og effekter både på barn og voksne. De voksne fortelle bloddryppende historeier om f eks Herr. Grusom "som skal komme og ta alle dere drittunger" med skikkelig skummel hvesestemme!!!??
|
|
|
#5 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Nettopp fordi majoriteten av barnehager og foreldre greier dette helt fint, syns jeg det er snodig å ha et pedagogisk standpunkt som går i mot en hel feiring. Jeg er jo ikke i mot jul, selv om jeg syns noen barnehager tar helt av på det kristne innholdet.
|
|
|
#7 |
|
Det er lov å være uenig!
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Det kan være at jeg hadde vært mer i mot det om jeg hadde oppfattet det som at det tar helt av, men sånn som jeg har opplevd det så er det brukt mye kostymer som man har brukt på karneval i februar (sønnen min ville være katte med slips, for det har sikkert ingen sett før) og om man kjøper et gresskar til 50 kroner og skjærer ut det så ruler man hele nabolaget.
|
|
|
#9 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvorfor er du anti-Halloween?Vi har forresten ikke pyntet noe særlig heller. I år kjøpte ejg et lite gresskar til 10 kroner, og barna tegnet og malte. Men vi hadde ikke trengt å pynte noe i det hele tatt.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På samme måte som vi koser oss i jula med pakker, mat og pynt, så koser vi oss med Halloween med utkledning, godteri og litt pynt (vi har et keramikkgresskar). Lurer de på hvorfor får de google det når de blir eldre. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|