|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Lever, blodmat og muggoster, klarer jeg ikke å spise. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Surströmming og levergryte. :usj: |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Superbasinella
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Det aller verste jeg har samkt er en Bindeezkule. Veninnen min er butikksjef i en lekebutikk og lurte meg til å smake på en kule. Dette var de nye kulene som kom etter de gamle ble trekt fra markedet. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Jeg syns østers er helt fryktelig, ellers er det en del islandske spesialiteter som jeg kan spare meg for, ja og rakfisk. :frysninger:
|
|
|
#88 |
|
trenger lading
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Jeg er stort sett altetende, selv om ikke alt faller like godt i smak. Oliven og rosenkål er to ting jeg helst unngår, men er ikke krise om jeg "må" spise det.
|
|
|
|
#90 |
|
Kidding, right?
|
Åh, ja, de leker ungene med på fjellet - ikke nødvendig å trekke dem tilbake spør du meg. Har du smakt én, så gjør du det aldri igjen. Fytti!
|
|
|
|
#91 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva er desidert det værste du noensinne har spist/smakt?Jeg fikk smaksprøve på OBS her i sommer. Tok imot i god tro og stappet i gapet. Vææææ. Det var kaviar med ost i. Fytti pokker. Jeg elsker kaviar, og gjerne oppå gulost, men det griseriet på tube skal aldri i min munn mer. Fysj og py.
|
|
|
#92 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Du skal se noen av de påleggskombinasjonene som gjennomføres i barnehagen. Leverpostei og brunost sammen, skinkeost og brunost sammen og brunost og kaviar sammen. Nok til å få det til å vrenge seg i magen min, mens jeg smiler så fint og lar de kjøre på som de ønsker.
|
|
|
#93 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Mulig jeg ombestemmer meg jeg altså.
|
|
|
#94 |
|
awesom
|
:grøss:
|
|
|
#95 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Vi hadde en periode hvor sylteagurk og rødbedter toppet med majones ble kjørt på alt. Det var spesielt "apetittelig" på brunost. Men ungene spiste som bare det, altså.
|
|
|
#97 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Det er jo kjempegodt
|
|
|
#98 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Rivella. Sveitsisk "brus" laget fra melk. Den inneholder myse og er tilsatt kullsyre. Helt fryktelig!
|
|
|
#99 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Øverst på lista kommer nok khoumiss, gjæret hestemelk som serveres i deler av sentralasia. Spesielt når servert i to store drikkeboller som skal tømmes etter at et større middagsselskap har gjort sitt beste for å drikke deg under bordet med gjentatte runder "bottoms up" av vin, vodkal og sterkøl i salig blanding.
OK. Du vinner (se over).
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Sist redigert av Ulvefar : 18-10-10 kl 10:02. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|