Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 11:27   #11
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nå er vel ikke du akkurat berømt for å legge ting bak deg heller da, Skremmern... Du synes det blir feil uansett hva du gjør, ja vel. Slik jeg kjenner deg fra dette forumet så har du IKKE gjort deg bemerket som en som legger seg langflat, beklager eller er ydmyk. Men det er nå min mening.

Forøvrig så blir det litt fjernt for oss som ikke kjenner dette "andre forumet" så blir det ikke enklere å forstå denne "greia" Skremmern og Fruktflua har. Tydeligvis endel gruff... så når noen legger inn en avatar fra dette andre forumet og blir bestyrtet, så tolker vi andre kanskje det ikke dithen som at det var sååååå alvorlig.

Jeg var tilstede på det andre forumet, og skjønner godt hvorfor Skremmern reagerer som hun gjør. Utakk er verdens lønn, osv.

Årsaken til at jeg engasjerer meg her, er ikke at jeg er bestevenn med Skremmern. Vi er tvert imot uenige i en god del store spørsmål, og reagerer ulikt på ganske mange ting. Vi har også hatt våre fighter oppigjennom. Jeg har heller ingen årsak til å mislike Fruktflua som person, men syns som sagt at hun bør tenke over det faktum at det ofte bare er hun som ser en urett eller konflikt, og vurdere hvor lange tær det er hensiktsmessig å ha eller hvor konstruktivt det er å være så langsint. Jeg har allerede sett et forum bli fullstendig ramponert av hennes og en annen brukers feider, og syns det er pyton når jeg ser tilløp til en ny en her. Jeg syns Skremmern har vært eksemplarisk som har prøvd å få dette opp og avgjort i en eneste tråd, i stedet for å spre det utover hele forumet. Den andre feiden pågikk i årevis.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.