Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-10, 17:42   #11
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Her inne føler jeg meg misforstått innimellom og syns det er vanskelig å rette opp når jeg først har blitt misforstått. Jeg blir da ofte tillagt egenskaper som ikke er MEG. Jeg tror nok at enkelte her inne vil få en helt annen oppfatning av meg om de kjente meg på ordentlig. Samtidig tar jeg selvkritikk på at jeg kan formulere meg dumt innimellom, men det er jeg sikkert den eneste som gjør her inne da så da er nok jeg lavest på dumhetsskalaen

Takhøyden for å være litt klønete på å formulere seg her inne er nok litt ymse. Noen slipper gjerne unna, men det tror jeg er fordi de kjenner hverandre i virkeligheten også. Dermed skjønner man hva den personen mener selvom det ser litt klønete formulert ut. Sånn er det bare i virkeligheten også. Når en kjenner et menneske og dens syn på ting så kan man lettere overse klønete formuleringer.

Jeg er enig med Lille Meg, og syns det til tider kan bli litt mye selvdigging her over hvor smarte enkelte føler at man er her inne. For all del, det er bare å digge i vei, men det kan også virke ekskluderende, særlig for nye medlemmer. Jeg vet også at det er forummedlemmer som har trukket seg tilbake for de har opplevd en nedlatende holdning og dette har de opplevd som ubehagelig, og de vil ikke utsette seg for dette i diskusjoner. Det er ikke alle som er like sterke på å formulere seg og da taper de lett i en diskusjon, men sånn er det jo uansett hvor man diskuterer.

Jeg synes du har mange gode poeng her, Jessica. Samtidig er jeg glad for at det stilles høye krav til kunnskapsnivået her inne, og at man bare ikke kan buse ut med ting uten å kunne agrumentere godt for det man mener. Før jeg kom hit var jeg vandt til forum hvor agrumentene dine ikke ble plukket fra hverandre og hvor man kom billigere unna, og jeg gikk litt på trynet som ny her. Noe jeg er litt flau over enda. Men tross alt, beste forumet jeg vet om. Selv om jeg ikke føler meg som av en av "gjengen" og fremdelses litt utenfor.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.