Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 17:00   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Zöe:

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hun burde jo bli betalt for å være her inne.

Jepp! Synes å huske at hun var ute etter jobb en gang. Skal vi lyse ut en stilling?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvem faen er forumeliten? Kom med nick, for pokker! :kaller en spade for en spade:

Å- kom igjen, da. Du må da vite godt vet godt hvem som er eliten. ;:kaller også en spade for en spade:

Ellers så får jeg en følelse av at vi som ikke er eliten ikke er helt velkomne. Vi er blitt for mange, for kjedelige, og er ikke smarte nok. Fair enough. FP ble vel startet fordi noen var irriterte på et annet forum og følte seg smartere enn flesteparten av de som vanket der, ja? Så startet de et eget forum, og en god stund var det bare kremen her inne, som hadde høyverdige diskusjoner med perfekt rettskrivning attpå. Så kom det flere og flere til, og det ble nødvendig med private blogger for å slippe å menge seg med alt rasket som kom strømmende. Nå holder kanskje ikke det heller lenger, og så skylder man på at det er blitt kjedelig. Dette er selvfølgelig min oppfatning av ståda, men jeg begynner å bli litt lei av alle etterlysningene og sutringen etter de smarte og glupe brukerne. Mulig jeg har gått glipp av noen glansinnlegg fra 2006-2008, men jeg synes mange, mange flere enn de 10-12 som er nevnt lengre oppe her er både smarte og velformulerte så det holder, og savner ikke noen som helst. (Jeg aner ikke hvem som savnes, så jeg skriver dette helt uten å fornærme noen, håper jeg.)
Hvis det virkelig er så trist å være på FP, tenker jeg at det finnes tre alternativer:
-Prøve å bidra selv til å få mer liv her inne.
-Lage et nytt forum der bare eliten kan boltre seg. Igjen.
-Logge av og finne noen annet fornuftig å ta seg til.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.