Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Poden vil lage mat

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 14:18   #20
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poden vil lage mat

Jeg har to utfordringer når det gjelder å ta med ungene. Det ene er meg selv: Jeg liker faktisk å være helt i fred når jeg gjør ting, for jeg blir så innmari sur av å bli forstyrret når jeg konsentrerer meg. Og jeg liker at det er tjoff-poff-hei-vil-du-gå. Multi-tasker og gjør ting fort. Så jeg må skikkelig ta meg selv i nakken på å sakke av på farten og la det ta tre ganger så lang tid.

Den andre utfordringen er at det blir så forbanna mye krangel av det, når man har tre tette. Alle skal knekke, alle skal røre, og den jobben en av dem akkurat hadde er selvsagt den besteste. ("HAN fikk RØRE og jeg fikk bare HELLE!! Det er URETTFERDIG!!") og sånn. Jeg har prøvd å løse det med at det er bare en på kjøkkenet om gangen, men det utløser jo også tredje verdenskrig.

Men vi får det til stundevis, og da er det hyggelig.

Eldstemann tar av bordet og setter i oppvaskmaskinen, da. Foreløbig sammen med en av oss, men det er for kvalitetskontroll og litt for selskapets skyld.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.