Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-10, 14:55   #11
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Det er så utrolig mange bra historier her altså. Jeg er av typen som ler litt rått av mine egne flauser. Og kom på en annen flause jeg gjorde tidlig i min arbeidskarriære.

Jeg jobbet da i en klesbutikk, og skulle faxe over en ordrebekreftelse. Fax var en nymotens oppfinnelse som jeg aldri hadde vært borti før - men en gang må være den første... En kort innføring av maskinen fra sjefen, og jeg ble overlatt til meg selv. Legger i papiret, taster nummer og trykker på send. Maskinen begynner å dure og jeg står litt oppgitt og ser på.. Tenker at dette må være feil - legger i arket igjen, taster nummer og trykker på send.. Samme feil skjer igjen - så jeg prøver en tredje gang - og det skjer igjen - så da roper jeg på sjefen "Hallo - denne dri.... virker ikke!!" Han kommer inn for å se hva som er feil - jeg viser han nøye hva jeg har gjort.

Legger i arket, taster nummer og trykker på send! Og papiret blir ikke SENDT!! Papiret kom like forbasket ut igjen på andre siden av maskinen!! Sjefen min var nok litt usikker på om han skulle le eller gråte.. Akkurat da - hadde jeg mest lyst til å gråte *men jeg hører enda latterbrølene som hjallet i korridorene ja*

Emneord
flauser, klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.