Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 14:48   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg syns det er viktig at uenighet mellom to brukere får lov til å bli stående i den tråden det gjelder. Ofte syns jeg avsporingstråder er litt slitsomme, da man fort kan miste noe av årsaken til at tråden sporet av.

Joda, jeg ser poenget ditt. Men slik det er nå, vet jeg at flere gode debattanter trekker seg ut fra diskusjoner her på FP på grunn av at interessante diskusjoner sporer helt av, og dreier seg om enkeltpersoner og preges av skittkasting. Hvis vi får en avsporingsfunksjon synes jeg diskusjonen som har spunnet ut i denne tråden hadde stått helt fint (med-juicy-stuff-og-spenning-og-alt-det-der) i egen tråd.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.