Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvorfor er mat- og måltidskos så innmari viktig?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 15:27   #11
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor er mat- og måltidskos så innmari viktig?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hasselnøtt: du og jeg er visst veldig forskjellige når det kommer til å mat. Jeg kan bli helt euforisk over god mat. Og hvis man inkluderer en restaurantopplevelse med god service og utsøkt vin til, så er jeg hensatt til himmelen.

Jeg går gjerne ut og spiser, mest for å ha et sted å treffe venner, litt for å slippe å lage noe selv. Jeg er nok truende til å velge noe i kategorien "godt nok", og velger gjerne bort den dyreste maten for å heller bruke pengene på mer vin, for å si det sånn. (For der er jeg nemlig kresen. ) I løpet av de siste årene har jeg flere ganger bestilt fisk på restauranter, det er jo sånt man gjør når man er litt avansert (har jeg hørt), for hver gang å stille tenke pokker at jeg kastet bort pengene på dette. )

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Enig! Jeg kjente at jeg protesterte innvendig da noen foreslo at vi på en jobbtur "bare kunne ta noe raskt innimellom" i stedet for å spise en skikkelig middag etter at dagens program var ferdig. For meg er noe av det beste med studieturer i jobbsammenheng å spise og drikke godt sammen med kollegaene.

Akkurat det kunne jeg også følt, men da på grunn av settingen, vinen og den sosiale opplevelsen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.