Sv: Raust utsagn fra Gro Nylander
Jeg synes folk leser Nylander som fanden leser bibelen her, altså. Hun sier at man ikke skal forvente å se ut som Heidi Klum 4 uker etter fødsel nummer fire, men gi oss selv slækk og få litt slækk fra verden og mannen. Jaja, så sa hun 6 mnd, det var kanskje litt kort tid, men poenget var jo at de fleste av oss ikke er oss selv før det har gått litt tid. Man skal ikke forvente å skli inn i buksa man brukte rett før man ble gravid og det er greit, riktig og normalt.
Jeg tror det er helt nødvendig å presisere at man ikke ser ut helt som før, særlig i et samfunn der det er så om å gjøre å se ut som en MILF, som om man er 17 eller bare skal være peeeeen, og folk har så store problemer med å akseptere egne og andres kropper når de signaliserer levd liv.
Jeg synes det er helt sykelig å skulle se ut som da jeg var 18 etter flere graviditeter og ammeperioder.
Hvis jeg sier det som Nylander sier med Missas ord blir det sikkert mer spiselig:
Når man er gravid, blir man litt tjukk.