|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?
Jeg er enig i at det lukter, men synes sånn sett det er irrelevant for debatten. Det er mye som lukter. Folk, svette, tåfis ... mye man kan finne i en barnehage. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jada, klart det, men dette kom som et svar på argumentet om at det ikke plager andre. Jeg er for øvrig helt enig med den/de som snakket om å skille jobb og privatliv. Noen ting er bare ikke OK å gjøre på jobb, og jeg synes det er ganske rart å i det hele tatt diskutere om de voksne i barnehagen er rollemodeller for barna eller ikke. Mine barn har gått i flere forskjellige barnehager og det har alltid vært en eller flere personer de har sett veldig opp til der, og snakker mye om hjemme. Det hadde absolutt ikke vært likegyldig om disse personene hadde snust. Den ene gjorde riktig nok det, men da var minstemann så liten (småbarnsavdeling) at jeg ikke tror han fikk det med seg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg har forsøkt å putte en snus i overleppa én gang som 14-åring, så jeg føler kanskje ikke at bruken min er overdreven
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg har mange kolleger som snuser, og det plager meg mindre enn kolleger som fiser eller lukter svette, det er sant. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg føler dette kan være sisteordet i diskusjonen. Flott avrunding.
|
|
|
#6 |
|
Sliter med tastaturet
Og så er ikke barna i en barnehage kollegaer. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sliter med tastaturet
Jeg er rimelig sikker på at sjefen min bryr seg om hva jeg gjør i arbeidstiden på mange plan, særlig når jeg representerer firmaet i en eller annen sammenheng. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jo, det er klart. Mange bryr seg om veldig mye, og mange ting bør man tenke over. Men forbud mot snus i barnehagen? Nope, fremdeles i mot.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|