|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HTC Desire vs. Wildfire?Amobil anbefaler ikke Wildfire, og de er vanligvis pålitelige når det kommer til sånn som dette. Desire er i en helt annen klasse når det kommer til dette, og kan egentlig ikke sammenlignes. En annen sak er at Desire har vært på markedet såpass lenge nå at HTC sikkert kommer med en oppfølger snart, så om du har enda mer tålmodighet å grave opp ville jeg ventet til den dukket opp. Har generelt stor sans for HTC-mobiler, de tåler mye og er stort sett bra både når det kommer til hardware og software, derfor overrasket denne floppen med wildfire meg litt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Sv: HTC Desire vs. Wildfire?
Det kommer alltids noe bedre om man venter ;-) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
trøtt
|
???
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Pga. den store etterspørselen etter Desire klarte ikke HTC å skaffe nok av skjermene den originalt ble levert med, så den leveres også i en versjon med litt annen skjermteknologi. Oppløsningen er den samme. Hvor stor forskjell det er i bildekvalitet tør jeg ikke svare på. Trolig ikke den store forskjellen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
trøtt
|
... men det blir oppgitt når man kjøper den? Står f.eks under spesifikasjoner når man kjøper på nett?
|
|
|
#6 |
|
trøtt
|
Hva var det orginalt? Ser det står AMOLED hos elkjøp nå, men husker ikke om det sto det da jeg bestilte (i slutten av JUNI!)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|