Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Oslo fashion week og Pia Haraldsen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 01:54   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo fashion week og Pia Haraldsen

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Men det blir noe helt annet, Glitter. Jeg sier bare at hvis man har gjort noe litt dumt en gang, så er det omtrent umulig å rette opp det inntrykket. Men det gjelder sikkert andre steder enn i Norge også. Det er ikke umulig å bli noe i Norge, for alt i verden, men har man stukket nesen litt langt fram og vært litt oppesen og "unorsk" ubeskjeden, så er det mitt inntrykk at man ille akkurat blir møtt med orkester og applaus, uavhengig av hva man bidrar med. Man stiller ikke på null, men med en god del i minus.

Selvfølgelig stiller man med minus, men jeg er fremdeles uenig i at har man vært dum en gang så er løpet kjørt. Se bare på Aylar og Lene Alexandra, de er inne i varmen de, og gudene skal vite at de virkelig har dummet seg ut opp i gjennom.

Jeg syns janteloven er mye sterkere blant menigmann i Norge, enn den er overfor kjendiser.

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Men altså, jeg er helt enig i at hun ikke har noe på moteuka å gjøre, men jeg vil heller rette kritikken til de som slapp henne til enn til henne selv. Der er de som ga henne klarsignal som ødelegger imaget til moteuka, ikke Pia.

Agape har vel ikke akkurat høyest motekredibilitet hos meg heller, og den har også blitt dårligere med dette stuntet. De burde aldri ha spurt henne, og hun burde aldri ha sagt ja. Men agape har vel aldri noensinne hatt verken presse eller kjenfolk på visningene sine, så om de går for "there's no such thing as bad publicity" så har de jo lykkes.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.