Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Nå er det jul igjen!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-10, 00:46   #11
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå er det jul igjen!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg begynner IKKE noen planlegging nå, men jeg kan godt prate masse om julen fordi jeg gleder meg veldig. Det er en stor høytid for meg og jeg ser frem til den hele året.

Å snakke om julen er ok synes jeg. Da bygger man opp under forventningene og gleder seg. Det er jo bare positivt, og noe helt annet enn å ta julegledene på forskudd med å spise kakemenner fra september til januar...
Slikt er det jo med det meste føler jeg. Drikker man den beste vinen og spiser det ypperste gourmetmåltidet hver dag, blir man jo lei av det også, og det vil etter hvert ikke smake så godt. Og konsekvensen blir at man ikke lengre setter så pris på det som opprinnelig...

Det er ikke uten grunn at jeg bare spiser pinnekjøtt i julehøytiden (IKKE på julebord i førjulstiden) Det er det beste jeg får Kanskje ikke pga smaken ene og alene,men pga tradisjonene og minnnene som er knyttet til det og det blir ivaretatt av at jeg kun spiser det i en kort periode....kun i julen!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.