|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du for/mot retten til selvbestemt abort? | |||
For |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 35,21% |
Mot uansett |
11 | 7,75% |
For hvis man søker en nemnd som vurderer den enkelte |
5 | 3,52% |
For så lenge det blir utført innen uke 12 |
65 | 45,77% |
For så lenge det blir utført innen uke 9 |
11 | 7,75% |
Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
trøtt
|
![]() Sv: Abort
Strengt tatt ikke. Jeg har tiltro nok til at de aller, aller fleste kvinner er i stand til å ta et ansvarlig valg. Det er et fåtall av kvinner som velger abort som prevensjon, selv om det selvfølgelig finnes et og annet unntak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
Really?
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
Så hva er det da? Ops, jeg gadd ikke bruke kondom, blir jeg gravid så får jeg bare ta abort. Hva er definisjonen på denne situasjonen? Som det finnes en god del av.
![]() |
#6 |
trøtt
|
Jeg synes du forenkler temmelig grovt her. Det er greit å si at det finnes en del mennesker som ikke gidder å bruke prevensjon, men jeg tror likevel at det ikke handler så mye om "ikke gidder" som at man er uheldig. ... og uheldige kan noen og enhver ende opp som. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AbortJeg syns du både forenkler og generaliserer i denne debatten, Sitron. Dermed blir det veldig vanskelig å svare deg så konkret som du tydeligvis ønsker.
![]() |
Emneord |
klassiker |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|