|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#801 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?The Sittaford mystery av Agatha Christie.
|
|
#802 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Hva leser du nå?
|
|
#804 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Akkurat nå leser jeg boka om Bree Tanner av Stephenie Meyer.
|
|
#805 |
|
Permakulturell
|
Da var Linda Olsson også lest, og jeg gikk plutselig tom for lektyre. Har kriselånt den siste til Läckberg inntil jeg kommer meg på biblioteket, evt. til en bokhandel. Alle de tre forannevnte var god ferielektyre, med "Vann til elefantene" som klar favoritt blant de tre.
|
|
#808 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Vinter i Madrid. |
|
|
|
|
#809 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#811 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva leser du nå?Etter tips fra de fine folka her inne, hører mannen og jeg nå på Pawns of prophecy, den første boka i Belgarion-serien av David Eddings mens vi maler stua. So far, so good!
|
|
#812 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva leser du nå?Blodleie av Johan Theorin.
|
|
#813 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg leser The Hound of the Baskervilles av Arthur Conan Doyle, og har veldig raskt fått forståelse for hvorfor dette er den mest populære Sherlock Holmes-romanen. Vittigere og stilsikrere enn de tidligere, og mye å humre tildels høylytt av.
|
|
#815 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
Syns også de er spennende, nå har jeg begynt på Mørkets Datter.
|
|
#816 |
|
Textrovert
|
Kjedelig? Mannen min har lest den, og han sa at han holdt på å kjede vettet av seg, og da det endelig begynte å bli spennende, så var boka over. Vi er ikke alltid enige i bøker, så jeg har vurdert å lese den. Men ER den kjedelig, altså?
|
|
#817 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva leser du nå?Superfreakonomics. Gøy. Lærte f.eks. i går at en hallik er mer verdifull for en hore enn en eiendomsmegler er for noen som skal selge huset sitt. Ho-ho. |
|
|
|
|
#818 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva leser du nå?Da har jeg vært og henta Skjulte dyp av Arne Dahl på biblioteket. Eneste boka de ikke hadde på biblioteket her, så den kommer fra bartebyen faktisk
|
|
|
#819 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg sliter virkelig med å komme inn i The Demon's Lexicon. Har lest litt over 80 sider og er fortsatt ikke fanget av historien
|
|
#820 |
|
flisespikker
|
Jeg skal ikke påstå at den er genialt briljant, altså, og om man liker den eller ikke har sikkert mye med smak og behag å gjøre. Men jeg kan i det minste si at den gir et litt annet inntrykk når man har lest hele, for å si det sånn. Nå, etter å ha lest den andre boken, holder jeg på å ganske kjapt lese Lexicon om igjen, og det blir absolutt noe annet når man har fått hovedpersonene mer under huden. Men jeg synes det er en svakhet ved boken at jeg faktisk måtte lese hele for å like den helt, det gjør jeg. Den burde være lik-bar hele veien, selv om det skulle komme frem ting mot slutten som gjør at ting i begynnelsen blir litt annerledes. Jeg liker humoren, da, og det berger mye.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|