Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Service i Sverige?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-10, 01:43   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Service i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Nå vet ikke jeg hvordan det er rundt Svinesund, for vi holder oss i Skåne, men her var det ikke særlig mye å spare på service på våre biler. (Volvo V50 og XC90) Bytte av bremseskiver og klosser derimot sparte vi over 2000 kroner på å ta her.

Men nå er jo det meste priset kunstig lavt i Strömstad ifht resten av Sverige da.

Vi sjekket opp hva det ville koste med service på Volvoen vår i Bergen, i fht Haugesund en gang, og det var over 2000,- i forskjell på akkurat samme service. Jeg tror rett og slett at Volvoforhandleren i haugesund er billig på service, og deler.

Man kan nesten tro at Haugesund er priset kunstig lavt ifht resten av Norge også. Jeg har merket meg at en god del er billigere der enn f.eks i Bergens området. Mine foreldre som bor i Haugesund, reagerer på hvor dyrt det er å handle mat på disse kanter, og da ikke bare i bygda her jeg bor.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 01:58   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For et par år siden betalte vi 7000 kroner for service på begge Volvoene. Disse servicene ville ha kostet mellom 12 000 og 13 000 hos vår lokale Volvoforhandler.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 14:16   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Vi sjekket opp hva det ville koste med service på Volvoen vår i Bergen, i fht Haugesund en gang, og det var over 2000,- i forskjell på akkurat samme service. Jeg tror rett og slett at Volvoforhandleren i haugesund er billig på service, og deler.

Man kan nesten tro at Haugesund er priset kunstig lavt ifht resten av Norge også. Jeg har merket meg at en god del er billigere der enn f.eks i Bergens området. Mine foreldre som bor i Haugesund, reagerer på hvor dyrt det er å handle mat på disse kanter, og da ikke bare i bygda her jeg bor.

Jeg tror egentlig jeg har hørt at på dette området er Bergensområdet dyrt, rett og slett. Altså, sammenlignet med resten av landet.

Ved sånn der harry-løsninger bør man muligens huske på å ta med i beregningen å gjøre det på lovlig måte med mva da...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.