|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterMinner meg forresten om en av de mer skremmende historien jeg har hørt om (skremmende fordi folk faktisk kunne ha skadet seg). Dørene i et hus "låste" seg vilkårlig, slik at man feks kunne bli stengt inn på badet. Forklaringen var at en bærevegg var underminert slik at huset beveget seg. Og til slutt raste den (bæreveggen) ut. Det er vel neppe det som skjer her i og med at bygget står på stein, men jeg kom til å tenke på historien nå mens jeg leste.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og prester
Vi har diskutert den muligheten også. Det kan jo være bevegelser i et hus selv om det står på stein. Men det forklarer jo ikke at ting tilsynelatende faller fra løse luften. Hadde de falt fra en hylle, ja, men ikke når de kommer fra taket midt på golvet. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|