|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og presterFascinerende, Lhi-My, skulle veldig veldig gjerne vært der og sett det selv! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og prester
Hvis dette er en practical joke, har vi i så fall en person i barnehagen vår som kaster bort et stort talent! Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan det kan være mulig å få til dette. Men jeg kan jo ikke skjønne hvordan det kan skje ellers heller. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og prester
Jeg fatter heller ikke hvordan selv noviser blant magikere får til det de gjør, men at det er triks og lureri (smoke and mirrors) de bedriver er det ingen tvil om.
Huff!!! Det høres forferdelig ut for både barna og de ansatte. Håper virkelig noen finner et fornuftig og ugjendrivelig svar på dette! Og at ikke folk har mer gangsyn enn at de holder seg vekke, men hva kan man forvente når man går ut offentlig med slikt? Det er jo bare nødt til å tiltrekke seg skrullinger fra fjern og nær. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|