|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og presterBra at det ikke er de ansatte i barnehagen som har tilkallt presten. Dumt at ledelsen ved skolen/barnehagen og tekninsk etat har gjort det. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Ustabil
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterAltså... saken er jo festlig. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
This is normal!
|
Sv: Uforklarlige hendelser og prester
Nå går det jo veldig tydelig fram av det Lhi-My skriver at barnehagepersonalet ikke tror på dette tullet, så hvorfor du må Tenke Ditt og kalle dem "hysteriske barnehagekjerringer" sier vel mest om deg egentlig.
|
|
|
|
#104 |
|
Ustabil
|
Så, så, roe seg ned. Jeg antar bare at de i kommunen som har bestilt presten har gjort det for å roe ned "hysteriske barnehagekjerringer". |
|
|
|
|
|
#105 |
|
This is normal!
|
Og det var det jeg syntes var en litt for rask antakelse skrevet på en nedlatende måte.
|
|
|
|
#106 |
|
Ustabil
|
Og jeg syns du sutrer nå. Ærlig talt. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Det er veldig greit å huske på at også hysteriske barnehagekjerringer kan være aktive på foreldreportalen.no. De har IKKE tilkalt presten, men kommunens eiendomssjef. De har handlet riktig. De har heller ikke avgjort at barna skulle informeres. Det har skoleledelsen, samt et allmannamøte blant foreldrene avgjort (mot min stemme, riktignok, men jeg må bøye meg for flertallet). De har heller ikke bestemt at saken skulle tas til media. Det er det også kommunens ledelse (skolesjef, rådmann og teknisk sjef) som har avgjort. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
This is normal!
|
Jøss.
|
|
|
|
#112 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#113 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Uforklarlige hendelser og presterIngenting får opp temperamentet og saklighetsnivået her på FP som det å nevne ordet prest.
|
|
|
|
#115 |
|
Nei, den var vel like lite løsningsorientert som det meste andre som er skrevet i denne tråden. Det var bare en betraktining. Men løsningen med presten var kanskje ikke så dum?
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Leser
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterMen hvorfor synes dere det er så problematisk at de har tilkalt en prest? Jeg tror ikke på ånder, men jeg synes ikke det er problematisk med bønn (det er bare det at jeg ikke tror det virker).
|
|
|
#118 |
|
Glamorøs
|
Nehei? Du mener altså at prester er mer kompetente til å finne ut om eventuelle byggtekniske ting, eller omkringliggende faktorer som kan påvirker magneter i barnehagen, enn noen som er utdannet mer i de baner?
|
|
|
#119 |
|
Ja, men da er det avgjort. Mao: Det er farlig at presten kommer?
|
|
|
|
#120 |
|
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterSkal vi se, hva lærer barna her? |
|
|
|
![]() |