Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Var barn trygge i bil for 40 år siden?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-10, 10:40   #1
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var barn trygge i bil for 40 år siden?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

.... Jeg klarer liksom ikke helt å skjønne at selv ikke røykere må føle seg litt gasset når de sitter i en tett bil og damper....

Jeg røyker og har alltid blitt kvalm av røyk i bil. Nektet å betale for en drosje en gang, da jeg måtte gå ut rett etter at turen hadde startet.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Morfar nektet å ha vinduene åpne når han røykte i bilen, for da fikk han trekk på seg, og trekk var farlig...

Der var mutter'n også. Hun kunne ikke fatte at to unger spøy så mye og sluttet ikke å røyke i bilen før barnebarna nektet å sitte på med henne. Jeg er fortsatt fornærmet over at hun aldri tok hensyn til meg.

Vi satt rett som det var på lasteplan da jeg var liten. Kjempegøy syntes vi. Lykkelig er jeg i dag for at vi aldri var involvert i noen ulykker.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.