Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-10, 11:36   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg syns anmeldelsen var grei jeg for min del - men nå har jeg altså ikke sett første filmen, så jeg har ikke noe å dømme etter. Vet du om Loe har sett, og anmeldt, den første - hvis ikke, kand et jo være derfor han ikke drar noen sammenlikninger?

Det som hadde vært interssant å vite er jo om han likte den forrige filmen, men hater denne. Eller om bare misliker konseptet generelt. Da hadde jeg fått en langt bedre indikasjon på om dette kunne være en film for meg eller bortkastet bruk av penger. Hvis han ikke likte den forrige filmen heller, så er det egentlig ganske uinteressant for meg hva han syntes om denne. Er det ikke?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:36.