|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg satt hele kvelden i går for å lese hva det er som står på FB, www.hjertebarn.org og www.ffhb.no. Det er lett å se at det er noen som kjemper for å fortelle at Norge har verdens beste helsevesen. Det er bare halleluja! Hvis man stikker hodet under jorden forstår man ikke hvordan slike forfalskninger kan skje. Manipulasjon av statistikk, det høres veldig merkelig ut når noen sier at det er mindre enn 0,1% dødlighet. Den kjøper jeg ikke! Jeg ser at denne professoren ikke har noen erfaring i utlandet, og han reiste til USA for å lære bort sine hemmeligheter som han har lært i lille Norge. Jeg vil støtte de som sier norske tomater er bedre enn de utenlandske, men ikke denne professoren som er årsak til mange feilbehandlinger. Nå må dere skjerpe dere! Det kan dreie seg om ditt barn eller andre barn dere kjenner. Jeg blir opprørt av dette! Slå dere sammen for å velte denne propagandaen om at vi har verdens beste helsevesen. Har dere lest "Varsleren"? Jeg foreslår at dere kan ta en prat med denne professoren, da vil dere forstå hva det dreier seg om. Han jobber fremdeles på Riksen. |
|
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
Du mener vel at noen kjemper veldig hardt for å fortelle at Norge ikke har verdens beste helsevesen, blant annet deg selv?
|
|
#3 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Er det denne legen FB prater om? Sist redigert av Esme : 27-05-10 kl 00:00. Årsak: Fjernet lenke. |
|
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Er det denne legen FB prater om? Sist redigert av Esme : 27-05-10 kl 00:02. Årsak: Fjernet lenke |
|
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
![]() |
Har du selv ett hjertebarn slik som du uttaler deg |
|
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Hvor mange nick er det egentlig pr. bruker her nå? |
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Her er det vel ikke lov å ha flere nick. Dette er skrevet av en moderator tidligere:
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: -
![]() |
Jeg vil bryte inn her da jeg ser at hjertemamma stilte spørsmålet til Madcow, og ikke til hjertebarn. Så jeg tror hjertebarn har misforstått her...
Sist redigert av SSE : 27-05-10 kl 15:17. Årsak: Retten til anonymitet for andre |
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Noen ganger når man kommer i kontakt med meget spesialisert ekspertise så kan det skje noe rart. Den kan nemlig hende at de vet noe man selv ikke vet. For alt du kan finne på å tro så kan det altså plutselig hende de har lang erfaring og virkelig inngående peil på det de driver med. |
|
|
#15 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: -
![]() |
Jeg kan ikke si meg annet enn svært enig med smilefjes. Smilefjes er konstruktiv, saklig, og samtidig rå i sitt innlegg på en riktig måte etter min mening.
|
|
#16 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)[quote=smilefjes;2263212] |
|
|
|
|
#17 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)[quote=MADCOW;2266302]
Ok? Så legen er nordlending eller bergenser, er det det du vil frem til?
|
|
#18 |
|
Nybegynner
![]() |
Madcow: jeg lurer fremdeles, har du ett hjertesykt barn slik du uttaler deg??? |
|
|
|
|
#19 |
|
Nybegynner
![]() |
MADCOW !!! |
|
|
|
|
#20 |
|
Nybegynner
![]() |
Ikke alltid like lett å ha oversikt over hva som skrives, men i et nylig brev (som er publisert på FB-siden til Jonas-saken) sendt fra foreningen til helseministeren 19.5.2010, står det: Sist redigert av HP : 29-05-10 kl 10:54. Årsak: Fikset sitat. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|