Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vil ikke kjøre i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-10, 15:27   #1
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil ikke kjøre i Oslo

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hva er det egentlig dere syns er skummelt med å kjøre i Oslo?

Å ikke finne UT igjen.

Jeg tror kanskje det er en kombinasjon av å ikke være kjent, mye biler og høyt tempo.

Jeg kjører i Oslo, men jeg liker det ikke. Jeg er svett både her og der, og uhyre lettet når jeg er tilbake på E18 hjemmover igjen.

Gammel 29-04-10, 15:29   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

høyt tempo.

Inne i byen går det jo som regel ikke fortere enn 30-50?

Jeg synes i likhet med Glitter, at det er skumlere å kjøre ute på landet. Svingete landeveier i 80.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 15:30   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Å ikke finne UT igjen.

Jeg tror kanskje det er en kombinasjon av å ikke være kjent, mye biler og høyt tempo.

Jeg kjører i Oslo, men jeg liker det ikke. Jeg er svett både her og der, og uhyre lettet når jeg er tilbake på E18 hjemmover igjen.

Men det er jo ikke høyt tempo? I bykjernen går jo alt kjempesakte og det er relativt godt skiltet. Selvsagt har jeg forståelse for at man syns at det er stress, men ikke at man bare slutter med det av den grunn. Jeg forbereder meg alltid godt når jeg skal ut og kjøre, slik at jeg har ruta nogenlunde på plass i hodet, det hjelper meg veldig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 15:32   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg forbereder meg alltid godt når jeg skal ut og kjøre, slik at jeg har ruta nogenlunde på plass i hodet, det hjelper meg veldig.

Det gjør som regel jeg også, synes det er så greit.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.